Instructiepagina

De Zaanse Helden

Mocht uw vraag of probleem na het zien van de instructiefilm niet zijn opgelost, kijk dan in de handleiding van de installatie.   

Heeft u na het raadplegen van deze informatie nog steeds een vraag of probleem?   

Mocht u na het raadplegen van deze informatie de storing niet zelf opgelost krijgen, kunt u contact opnemen met:  

  • Eteck indien er sprake is van algehele uitval van warm tapwater, cv en/of koeling: voor meer informatie zie:  Zelfhulp storingen afleverset (eteck.nl) of bel naar telefoonnummer 085 – 0218 000.  
  • Voor problemen aan de WTW-unit en binnenhuis gerelateerde installaties, kunt u de verhuurder contacten.

Heeft u na deze informatie nog steeds een vraag of probleem? 

Mocht u na het raadplegen van deze informatie de storing niet zelf opgelost krijgen, kunt u contact opnemen met Eteck. Zij zijn telefonisch bereikbaar op 085 – 021800.  

 

If your question or problem is not solved after watching the instruction film, please refer to the manual of the installation. 

Do you still have a question or problem after consulting this information?  

If you are unable to resolve the fault yourself after consulting this information, you can contact:  

  • Eteck in case of complete failure of hot tap water, central heating and/or cooling: for more information see  Zelfhulp storingen afleverset (eteck.nl) or reach Eteck by phone +31 (0)85 – 0218 000.  
  • For problems relating to the WTW unit, please contact your landlord.