Zoek
Sluit dit zoekvak.

AMST

Instruction page / Instructiepagina

Mocht uw vraag of probleem na het zien van de instructiefilm niet zijn opgelost, kijk dan in de handleiding van de installatie. 
Heeft u na het raadplegen van deze informatie nog steeds een vraag of probleem? 
Mocht u na het raadplegen van deze informatie de storing niet zelf opgelost krijgen, kunt u contact opnemen met: 
  • Eteck indien er sprake is van algehele uitval van warm tapwater, cv en/of koeling: voor meer informatie zie: Zelfhulp storingen afleverset (eteck.nl) of bel naar telefoonnummer 085 – 0218 000. 
  • Storingen van de WTW-unit bij Fris kunnen ingediend worden via hun Vastgoed Service App (VSA).
If your question or problem is not solved after watching the instruction film, please refer to the manual of the installation.
Do you still have a question or problem after consulting this information? 
If you are unable to resolve the fault yourself after consulting this information, you can contact: 
  • Eteck in case of complete failure of hot tap water, central heating and/or cooling: for more information see Zelfhulp storingen afleverset (eteck.nl) or reach Eteck by phone +31 (0)85 – 0218 000. 
  • For problems relating to the WTW unit, submit it to Fris via the Vastgoed Service App.